Vragen omtrent levering

Vragen omtrent levering

Voor verzending van uw bestelling maken wij gebruik van de pakketdienst DPD, een internationale kwalitatieve pakkethandelaar. Wij bieden een ruime waaier van verzendingsmogelijkheden aan. Zo kan U optimaal uw verzending regelen op basis van uw afleveringsadres en tijdsschema.


 

Veel gestelde vragen omtrent de levering

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Hoe kan ik mijn pakket opvolgen?

Welke verzendingsmogelijkheden heb ik?

Wat als ik niet thuis ben bij levering?

Wat is een Pickup parcelshop?

 


 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten binnen België zijn volledig gratis als uw aankoop meer dan 69 euro bedraagt.
Indien uw aankoop toch onder uw aankoopbedrag valt, dan zullen de onderstaande verzendingkosten van toepassing zijn afhankelijk van uw bestemming.

Bestemming
Verzendingskosten DPD Home Delivery (Thuislevering)
Verzendingskosten DPD Pickup (Parcelshop)
België (aankoopbedrag groter dan 69 euro):
0.00 € - GRATIS
0.00 € - GRATIS
België (aankoopbedrag groter dan 39 euro) :
3.99 €
3.99 €
België (aankoopbedrag kleiner dan 39 euro) :
4.99 €
4.99 €
Buiten België (aankoopbedrag groter dan 69 euro):
0.00 € - GRATIS
0.00 € - GRATIS
Buiten België (aankoopbedrag groter dan 39 euro) :
3.99 €
3.99 €
Buiten België (aankoopbedrag kleiner dan 39 euro) :
4.99 €
4.99 €

 

* Buiten Belgi&euml leveren we aan Nederlands, Frankrijk, Duitsland en Luxemburg.

 


 

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Indien u koos voor een verzending via "DPD Home Delivery" of "DPD Pickup", dan kan u ten vroegste uw pakket de volgende werkdag verwachten. 
U zal een traceercode ontvangen via email, waarmee uw bestelling op elk moment kan opvolgen. Bij ontvangst van uw email van verzending mag u 1-3 dagen rekenen voor ontvangst van uw bestelling binnen België.

DPD informeert je op voorhand per sms of e-mail over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, je kan je levering tot 6 werkdagen uitstellen. Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen.

Als u koos voor "Afhaling in één van onze winkels" dan kan u uw bestelling na ontvangst van email van afhaling dezelfde dag komen halen in uw gekozen winkel. U kan rekenen op dezelfde dag van bestelling tot maximum één werkdag na ontvangst van bestelling. Uw bestelling staat voor u gereserveerd tijdens de openingsuren afhankelijk de gekozen winkel van afhaling.

De openingsuren van de winkels afhaling zijn:

Drie Koningen Shoe
Driekoningenstraat 19, 2600 Berchem
Tel. 03 239 12 66
Van maandag tot zaterdag - 9.15u tot 18.00u

Schoenen Ardui
Herentalsebaan 337-345, 2100 Deurne
Tel. 03 232 07 85
Van maandag tot zaterdag - 9.15u tot 17.45u

 


 

Hoe kan ik mijn pakket opvolgen?

Bij verzending van uw bestelling ontvangt u van ons een verzendingsemail. In deze verzendingsemail kan uw traceercode terug vinden.
Dit is een unieke code van de verzending van uw bestelling, die aangeeft hoe ver de status van uw verzending staat.

Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan. Het enige wat je nodig hebt is het 14-cijferig pakketnummer. 


Bij verzending via Afhaling in winkel is het niet mogelijk om uw verzending op te volgen via een traceercode. U zal wel een email ontvangen wanneer uw pakket klaar staat voor afhaling.

 


 

Welke verzendingsmogelijkheden heb ik?

Binnen België:

  1. Thuislevering via DPD
  2. Pickup parcelshop via DPD
  3. Afhalen in één van onze winkels in Berchem of Deurne

Buiten België:

  1. Thuislevering via DPD

 


 

Wat als ik niet thuis ben bij levering ?

Flexibele levering met Predict van DPD

DPD informeert je op voorhand per sms of e-mail over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, je kan je levering wijzigen (vb. naar een Pickup parcelshop in de buurt, bij de buren…) of uitstellen. Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen.

 

Ben je niet thuis wanneer de DPD chauffeur langskomt? Je kan je pakket in een Pickup parcelshop afhalen.

Wanneer je niet thuis bent wanneer de DPD chauffeur langskomt, wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop.

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.

Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).

 


 

Wat is een Pickup parcelshop?

Een Pickup parcelshop is een locatie voor het verzenden en ophalen van pakketten. Wanneer je kiest voor een levering in een Pickup parcelshop, kies je voor de zekerheid om je pakket te kunnen ophalen wanneer het jou uitkomt dankzij de flexibele openingstijden. Alle Pickup parcelshops zijn minstens van dinsdag tot zaterdag geopend. Met 1.500 Pickup parcelshops in de Benelux, zijn we altijd in de buurt. Ontdek je dichtstbijzijnde Pickup parcelshop.