Vragen omtrent online bestellen

Vragen over online bestellen

Bestellen via FlyFlot.be is eenvoudig en snel. In enkele stappen is uw bestelling gemakkelijk afgerond!
Onderstaande vragen bieden een antwoord op veel gestelde vragen


 

Veel gestelde vragen over uw bestelling

 

Hoe kan ik mijn schoenmaat bepalen?

Kan ik bestellen via telefoon of email?

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Kan ik in het buitenland bestellen?

 


 

Hoe kan ik mijn schoenmaat bepalen?

Als u niet zeker weet wat uw schoenmaat is, kan u als volgt uw schoenmaat bepalen.

U neem een stuk papier en plaats hierop uw voet. U tekent vervolgens met een pen de omtrek van uw voet op stuk papier.
Dit herhaalt u voor uw tweede voet. U neemt de afbeelding van de grootste voetomtrek. De afstand bepaalt u van het puntje van uw grote teen tot het eindpunt van uw hiel. Vervolgens meet uw voetlengte tussen deze twee punten. Aan de hand van uw voetlengte kan u uw schoenmaat bepalen op onderstaande tabel.

TIP: Neem best een schoenmaat groter als uw werkelijke schoenmaat. Een ruimte over aan uw tenen van ongeveer 1 cm is bevorderlijke tegen verhitte of koude voeten. Zeker in de winter wanneer we soms een iets warmer of extra paar kousen durven aan te doen.

 

Schoenmaattabel voor Dames en Heren

 

Voetlengte in cm
Schoenmaat bestelling
Engelse schoenmaat
23,1 cm
Schoenmaat 36
3,5
23,5 cm
Schoenmaat 37
4,5
24,3 cm
Schoenmaat 38
5
24,8 cm
Schoenmaat 39
6
25,6 cm
Schoenmaat 40
6,5
26,2 cm
Schoenmaat 41
7,5
26,9 cm
Schoenmaat 42
8
27,4 cm
Schoenmaat 43
9
28,1 cm
Schoenmaat 44
9,5
28,8 cm
Schoenmaat 45
10,5
29,4 cm
Schoenmaat 46
11
30,1 cm
Schoenmaat 47
12
31 cm
Schoenmaat 48
12,5

 


 

Kan ik bestellen via telefoon of email ?

Ja, u kan een bestelling plaatsen via telefoon of email.

Via telefoon

Contacteer ons via het telefoonnummer 03 239 12 66. Hou het artikelnummer en artikelnaam bij de hand zodat de bestelling zo gemakkelijk mogelijk kunnen opnemen.
U kan het artikelnummer terug vinden, waneer u op de detailpagina bent van uw gekozen product.

Via email

Stuur naar ons emailadres [email protected] uw bestelling door:

  1. Het artikelnummer zoals op de detailpagina van het product
  2. De gewenste schoenmaat
  3. Het gewenste aantal stuks
  4. Het eventuele leveringsadres

 


 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Via website

Op de hoofdpagina kan u aanloggen naar "Je Account". Op basis van uw vooraf aangemaakte inloggegevens kan u inloggen.
U krijgt een overzicht van al uw bestelling. Klik vervolgens door op een van uw bestellingen en annuleer uw bestelling.

Via telefoon

Contacteer ons op 03 239 12 66 en hou uw bestellingsnummer bij de hand. Vraag aan onze klantendienst om uw bestelling te annuleren.
Indien u reeds heeft betaald zullen we u zo snel mogelijk terugbetalen via hetzelfde betalingsweg als uw gekozen betalingsmiddel.

Via email

Contacteer ons emailadress [email protected] en hou uw bestellingsnummer bij de hand. Vraag aan onze klantendienst om uw bestelling te annuleren.
Indien u reeds heeft betaald zullen we u zo snel mogelijk terugbetalen via hetzelfde betalingsweg als uw gekozen betalingsmiddel.

 


 

Kan ik bestellen in het buitenland?

Ja, u kan bestellen vanuit het buitenland. Wij leveren momenteel zowel in België, Nederland als Luxemburg.